.: Pakai ke tak pakai?

Tuesday 13 March 2012

Pakai ke tak pakai?

Hah! Apa yang pakai? Apa yang tak pakai ni? Hehe. Eye liner laa derrr. Tetiba update blog pasal eye liner. Tak memasalkan. HAHA XD. Memandangkan sudah seminggu aku mulakan sem baru dan selama itu jugalah aku tak memakai eye liner pergi ke kelas mahupun jenjalan. Tapi memang dari sem break haritu aku biasakan diri tak pakai eye liner. First time memang nampak baru lepas nangis, pucat, sakit and bagai... Tapi lelama nampak biasa jek. Dan tetiba weekend haritu outing dengan family aku pakai eye liner dan aku nampak pelik. Erghhh. Rasa macam... Entahlah. Tak tahu nak describe sebenarnya. Peliklah yang pastinya. Dan mulai saat itu aku fikir pakai eye liner for special event jep. (sebab perasan diri cantik bila tak pakai eye liner) ><" 

Nak tengok perbezaanya? 

Without eye liner

 Minyak dimuka boleh buat goreng pisang --"

 Abaikan segala apa yang ada di atas meja. 

Ini time modul ala-ala kem la kononnya.

 Susah-susah hambik spec pakai je. Nampak besar sikit mata. 0__0

Abaikan muncung platipus aku nuh.


This one with eye liner =)


*oink oink*

 *hikhokk*

*krik krik*

Pakai ke tak pakai ke sama jek. Dua-dua muka aku. Tapi lebih banyak kebaikkan laa bila tak pakai ni kan. =) Apa pilihan korang pulak? Pakai ke tak pakai?

No comments: