.: Perasaan/Emosi

Monday 9 January 2012

Perasaan/Emosi


Ehemm. Salam semua. Sudah lama tidak berblog. Sedang di dalam minggu final exam. Di mana ada lagi tiga paper menanti. Ada masa free sedikit dan aku menaip untuk meluah. Ceritera cinta aku.


Baru  petang tadi, aku bercerita dengan sahabat aku tentang penemuan cinta yang baru. Punya bangga aku katakan “hati aku dah tak dekat Anot”. Yelah sebab dah jumpa cinta baru. Sebenarnya, sudah setahun aku dan Anot putuh kasih tapi kami saling berhubung. Dia dah aku anggap macam abang aku sendiri. Sayang? Cinta? Dia yang pertama, takkan mungkin rasa tu hilang begitu saja.

Baru  sebentar tadi berbual dengan Anot. Siang tadi dia berjumpa perempuannya. Patutlah telefon dimatikan. Tapi motif? Gerak hati dah agak. Biasalah. Perempuan. Yang pelik. Saat Anot bercerita, tetiba air mata mengalir. Berharap lagikah aku dekat dia? 

No comments: